Software > Stiri IT Software

Un nou plan al Google stârne?te controverse

(1/1)

Pamico:
Un nou plan al Google stârne?te controverse

Google ?i-ar putea rotunji veniturile, în viitor, prin înlocuirea tonurilor obi?nuite de apel cu reclame pl?tite, scrie You are not allowed to view links. Register or Login.

You are not allowed to view links. Register or Login

Google, care s-a îndep?rtat demult de originile sale de motor de c?utare ?i a lansat primul telefon mobil în 2009, vrea acum s? înlocuiasc? sunetul pe care oamenii îl aud când dau un telefon.

Unii dintre posesorii de telefoane mobile î?i schimb? tonul respectiv cu o melodie, numit? "ringback tone", pe care cei care îi sun? o aud în telefon în locul "?ârâitului" obi?nuit. Îns? majoritatea nu au auzit de acest lucru sau nu au posibilitatea s? o fac?, astfel c? Google vrea s? fructifice acest "spa?iu mort", scrie Investors.com.

Gigantul IT a gândit în avans aceast? mi?care, depunând înc? din 2008 un patent referitor la reclamele prin "ringback tone". Conform acestuia, utilizatorii vor putea alege ce reclame s? asculte, iar produc?torii de reclame vor fi pl?ti?i în func?ie de cât timp sunt ascultate acestea. În schimbul ascult?rii reclamelor, utilizatorii pot primi pân? la 40 de minute de convorbiri gratuite pe lun?, noteaz? sursa.

Unii clien?i sunt furio?i, al?ii ar accepta s? asculte reclame dac? ar primi minute bonus

Google nu a anun?at înc? momentul în care va implementa tehnologia, dar Investors.com noteaz? c? aproape sigur aceasta va fi profitabil?, din moment ce pia?a "ringback tone"-urilor va ajunge, în 2015, la 780 de milioane de dolari.

Unii oameni sunt furio?i pe ideea c? sunt obliga?i s? asculte reclame când vor s? dea un telefon, al?ii spun îns? c? ar accepta, dac? ar primi minute gratuite pentru acest lucru.

Ideea de reclam? prin "ringback tone" nu este nou?: India OnMobile a lansat serviciul în 2008, iar Ericcson a anun?at în 2011 c? va implementa sistemul. Compania mobil? TonlaKazan din Turcia, înfiin?at? în 2008, a lansat un an mai târziu o campanie de publicitate prin "ringback tone", în care au fost incluse reclame la Coca-Cola, Unilever ?i Kraft.

You are not allowed to view links. Register or Login

Navigation

[0] Message Index

Sitemap 
Go to full version
Mobile View