Life & Style > LifeStyle

Les Grandes Colognes D’Ete - Ô d'Azur

(1/1)

Pamico:
Les Grandes Colognes D’Ete - Ô d'Azur



Ô d'Azur a fost conceputa in 2009 si lansata in primavara anului 2010, in cadrul aniversarii a 40 de ani de la introducerea lui Ô de Lancôme. Aceasta Eau Fraîche isi propune sa invoce sentimentele unei veri, care se vrea mediteraneeana.

Casute albe, cu peretii arsi de soare si balcoane de fier forjat de care nu te poti atinge la vremea pranzului, palarii de pai cu voaluri deasupra, marea albastra cu valurele inspumate. Pentru unii, Mediterana. In cazul meu, descrierea mi-a amintit “Panza de Paianjen” de Cella Serghi, pe care o citeam in fiecare an la mare. Imi mai aminteste rochitele mele de matase alba, in fiecare vara alta, fluturand in briza de pe faleza de la Constanta. Constanta a fost Mediterana mea ani de zile si chiar daca acum orasul arata mult mai rau decat pe vremea “comansilor” fiindca apasii la putere nu investesc in el, pentru mine a ramas acelasi.

Sunt multe parfumuri “mediteraneene” pe piata si majoritatea sunt departe de asteptarile consumatorilor. Ideea de “marin” este data fie de plante precum rozmarinul si busuiocul, fie de fructe precum pepenele - a se vedea Cool Water Woman de la Davidoff - fie o nota sintetica denumita “acvatica”, ceea ce se traduce prin genul de miros de “curat” pe care-l are un detergent bun. Fie prin toate notele laolalta. Ar mai exista notele “saline” ca de exemplu in Hermes Eau des Merveilles sau in Lolita Lempicka “Fleur de Corail”, dar despre notele saline intr-o alta recenzie.

Parfumerii Domitille Bertier si Sophie Labbé au facut o treaba atat de buna pe cat le-a permis bugetul, din ce in ce mai mic. Daca pana nu de mult nu se vedea ca Lancôme este proprietatea trustului L'Oréal inca din 1964, in ultima vreme este din ce in ce mai clar ca diferentele dintre produsele create sub diverse marci apartinand trustului L'Oréal sunt din pacate pur cosmetice, sau mai precis de marketing - pozitionarea produsului si valoarea marcii, nu neaparat ingredientele pe care le contine sau grija cu care produsul a fost dezvoltat si testat.

Cum transpare aceasta strategie in cazul lui Ô d'Azur? In ceea ce ma priveste, daca ar apare pe piata un detergent sau un balsam de rufe care miroase ca Ô d'Azur, l-as lua imediat. Daca l-as primi cadou, l-as folosi la gimnastica sau undeva unde trebuie sa miros “curat”. Daca mi l-as cumpara din banii mei? Miroase prea “ieftin” comparativ cu pretul, deci nu.

Notele includ: bergamota, lamaie, trandafiri, bujori, seminte de ambrette si mosc.

Cum se dezvolta - in primul rand apare nota acvatica (a se citi “detergent”) care tine vreo 20 de minute. Lamaia, trandafirii si bujorii apar simultan, cu un rezultat asemanator cu Clinique Happy. Dupa vreo ora, florile palesc, notele de mosc apar, si pe piele ramane ceva ca si cum ti-ai fi spalat hainele cu un detergent bun dar nu le-ai limpezit ca lumea.

Flaconul arata ca cel de Ô de Lancôme, dar are o culoare palida, ca nisipul, deloc azurie cum am fi inclinati sa credem.

Autor: Sandra; You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Navigation

[0] Message Index

Sitemap 
Go to full version
Mobile View